Gurasoei zuzendu tailerra

Anistasunaren astearen baitan, euskara menperatzen ez duten gurasoentzat tailerra ikastolan, urririk.

Gurasoek haien haurrentzat elebidunaren hautuarekiko ukan ditzaketen galdera eta kezketaz tailerra proposatuko zaizue, Martxoaren 5ean (asteartea) Oihana ikastolan, arratseko 6tan, Xan Airek (“Plazara”) animaturik. Tailerra frantsesez izanen da.

Izen emateak: eb.oihana@gmail.com-era idatziz.

Haurrekin etor daiteke, guraso batzuk hor izanen dira zaintzeko!

Egun horretan jitea ezinezkoa zaien gurasoentzat, jakin ezazue beste tailer bat proposatuko dela Jules Ferry eskolan martxoaren 7an (ostegunarekin) arratseko 6ak30tan, Hélène Charrittonek animaturik (Plazara). Haurtzaindegi zerbitzurik gabe.

Izen emateak e-mail honetara idatziz:

julenttipia@gmail.com

Un atelier en français sur les questionnements et doutes des parents concernant le choix du bilinguisme pour leur enfant est proposé le mardi 5 mars 2024 à 18:00h à Oihana ikastola, animé par Xan Aire ( “Plazara”) .

Inscriptions: eb.oihana@gmail.com

Garderie assurée pour les parents n’ayant pas de mode de garde.

Pour celles et ceux intéressés mais ne pouvant pas se déplacer ce jour-là, sachez qu’un autre atelier similaire sera proposé le jeudi 7 mars à l’école Jules Ferry à 18:30, animé par Hélène Charritton (Plazara). Pas de service de garderie assurée.

Participation sur inscription via julenttipia@gmail.com