Gurasoei zuzendu tailerra

Anistasunaren astearen baitan, euskara menperatzen ez duten gurasoentzat tailerra ikastolan, urririk.

Euskara menperatzen ez duten gurasoen galderei eta kezkei erantzuteko tailerra Martxoaren 5ean Oihana ikastolan, 18:00tan, Xan Airek (“Plazara”) animaturik. Tailerra frantsesez izanen da.

Izen emateak: eb.oihana@gmail.com-era idatziz.

Haurtzaindegia segurtatua izanen da haurren zaintzeko manerarik ez dutenentzat.

Egun horretan jitea ezinezkoa zaien gurasoentzat, jakin ezazue beste tailer bat proposatuko dela Jules Ferry eskolan martxoaren 7an (ostegunarekin) arratseko 6ak30tan, Hélène Charrittonek animaturik (Plazara). Haurtzaindegi zerbitzurik gabe.

Izen emateak e-mail honetara idatziz:

julenttipia@gmail.com

Comment accompagner son enfant quand on est soi-meme francophone? Pour informer et répondre aux questionements et doutes de parents, un atelier en français est proposé le mardi 5 mars à 18h à Oihana Ikastola animé par Xan Aire ( “Plazara”) .

Inscriptions: eb.oihana@gmail.com

Garderie assurée pour les parents n’ayant pas de mode de garde.

Pour celles et ceux intéressés mais ne pouvant pas se déplacer ce jour-là, sachez qu’un autre atelier similaire sera proposé le jeudi 7 mars à l’école Jules Ferry à 18:30, animé par Hélène Charritton (Plazara). Pas de service de garderie assurée.

Participation sur inscription via julenttipia@gmail.com